Recuperare postoperatorie

După intervențiile chirurgicale ortopedice recuperarea este foarte importantă!

În Spitalul Veterinar Universitar de Urgență Prof. Dr. Alin Bîrțoiu efectuăm:

1. Hidroterapie canină în bazin cu bandă de alergare subacvatică

Este un procedeu sigur și noninvaziv, în care nivelul apei și viteza benzii de alergat se pot regla în funcție de necesități.
Hidroterapia este indicată la câinii care au suferit afecțiuni traumatice, care suferă de obezitate, displazie coxo-femurală, artroze, neuroropatii etc.
Hidroterapia completează tratamentul afecțiunilor articulare și periarticulare, afecțiunilor  neurologice, atrofiilor musculare, afecțiunilor tendoanelor și ligamentelor.

2. Electroterapie
Stimularea electrică TENS/EMS se bazează pe stimularea nervoasă electrică transcutanată (TENS) și stimularea electrică a mușchilor (EMS). Stimularea electrică a suprafeței pielii și a țesuturilor subiacente determină relaxarea și ameliorează durerea.
Aplicarea dispozitivului poate  să accelerează vindecarea fracturilor și a plăgilor. Acest procedeu este indicat și în cazuri de amiotrofie postoperatorie.

3. Terapia cu laser ajută la repararea țesuturilor prin următoarele mecanisme: eliberare de endorfine, vasodilatație, relaxare musculară, scăderea inflamației. Principalele beneficii clinice ale utilizării laserului la animalele de companie includ scăderea inflamației, scăderea durerii și vindecarea plăgilor.