Chirurgie ortopedică veterinară

Chirurgia ortopedică

În Spitalul Veterinar Universitar de Urgență Prof. Dr. Alin Bîrțoiu se folosesc cele mai avansate metode de diagnostic clinic și imagistic (radiografie, tomografie computerizată și rezonanță magnetică), simple sau cu substanță de contrast.

Cele mai multe cazuri cu afecțiuni ortopedice beneficiază de tratamente chirurgicale care presupun o pregătire specială dobândită în ani de zile de către medicii spitalului de urgență.

Fiecare caz este special și medicii spitalului vă vor furniza informații utile privind diagnosticul pacientului,  beneficiile și riscurile  procedurii chirurgicale/ortopedice recomandată.

Foarte important!

Chirurgia ortopedică se realizează obligatoriu sub anestezie generală. Medicii anesteziști au experiență și aparatura performantă fac ca Spitalul Veterinar de Urgență Prof. Dr. Alin Bîrțoiu  să fie un loc sigur pentru pacienții care vor fi supuși unei intervenții chirurgicale ortopedice.

În functie de complexitatea bolii și a procedurilor chirurgicale, pot să apară complicații postoperatorii care vor prelungi durata spitalizării și vor necesita metode de tratament și/sau de diagnostic suplimentare.

Vom discuta despre tehnica chirurgicală, complicațiile postoperatorii în speranța că vă vom oferi toate informațiile necesare să avem cea mai bună decizie pentru pacientul nostru.

În Spitalul Veterinar Universitar de Urgență Prof. Dr. Alin Bîrțoiu efectuăm  intervenții chirurgicale ortopedice în:

•  toate tipurile de fracturi;
  •  boli de creștere ale oaselor, cu cauze genetice/congenitale (displazie de cot, displazie de șold);
  •  luxații articulare;
  • ruptura ligamentului încrucișat anterior al genunchiului;
  • afecțiuni articulare (diagnostic și tratament artroscopic).

.